Kalendář Eurocentra

Po Út St Čt So Ne
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Mapa Eurocenter


eurolisty

Novinky z Euroskopu

Akce Eurocentra

Kalendář akcí

Název akce Seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení
Datum 26.11.2018 09:30 - 12:30
Typ akce Odborné semináře
Místo akce Praha / Praha 1 / Evropský dům, Jungmannova 24
Popis akceEurocentrum Praha spolu s Ministerstvem pro místní rozvoj vás zvou na seminář Elektronizace veřejných zakázek: Jak správně elektronicky komunikovat v zadávacím řízení všechny zadavatele, kteří budou po 18. říjnu 2018 zadávat veřejné zakázky podle zákona č. 134/2016 Sb.

Veškerá komunikace po 18. říjnu 2018 (dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek) mezi zadavatelem a dodavatelem v zadávacím řízení musí probíhat výhradně elektronicky. Tato povinnost zasahuje do všech fází zadávacího procesu.

 

Cílem školení je obeznámit účastníky s 3 základními aspekty elektronizace veřejných zakázek:

1)      Povinná elektronická komunikace v zadávacím řízení a využití e-nástrojů

2)      Elektronický nástroj a jeho využití

3)      Elektronizace a elektronické katalogy, otevírání e-nabídek, e-aukce, DNS

 

Účastníci seminářů budou také obeznámeni s principy otevírání nabídek v elektronické podobě a s definicí a základním využitím elektronických katalogů, s principy elektronické aukce a s možnostmi využití dynamického nákupního systému.

 

Termín konání semináře: 26. listopadu (9:30- 12:30)

Místo: Evropský dům, Jugmannova 24, Praha 1

 

VSTUP ZDARMA.

Na seminář se prosím registrujte předem, a to do 19. listopadu 2018 na emailu: annemarie.volinova@mmr.cz . Kapacita je omezena.

Pro další informace k semináři kontaktujte Mgr. Annemarii Volinovou  (mob. 730 163 079, annemarie.volinova@mmr.cz)

VLADA MMR Euroskop.cz NK EPO Evropa Jsi Ty